11 Mayıs 2011 Çarşamba

Müthiş bir oyuncak: KAPLA

Keşke Leonardini ve Imaginarium gibi oyuncakçılar artsa...Fiyatları ucuzlasa.. Toyzzshop'taki oyuncak kirliliği de son bulsa...

Eşim oyuncaklara çok meraklı. Hele legolara ve yapbozlara dayanamıyor...Ben oyuncaklar konusunda biraz daha temkinliyim. "Gerçekten ihtiyacı var mı, doyumsuz olmasın" gibi kaygılar beni sürekli durduruyor. Bu yüzden en sevdiğimiz oyuncaklar genellikle hediye gelenler oluyor. Geçen gün eşimle Leonardini'ye gittiğimizde bir kez daha bu kaygıların çok önemli oyuncakları kaçırmama sebep olduğunu gördüm.

KAPLA adlı bu oyuncak aslında hiçbir oyuncağa benzemiyor. Oyuncak yaklaşık 10 cm. boyunda ahşap çıtalardan oluşuyor. Bu çıtaları üst üste, alt alta koyarak çeşitli binalar, şekiller yapabiliyorsunuz. İçinden çeşitli şekilller gösteren küçük bir broşür de çıkıyor. Boy boy satılıyor. Bizim aldığımız boyundan 200 tane çıktı. Daha azı da yetmez zaten. Düşünün biz bununla Eyfel Kulesi bile yapamadık. Bir kutu daha alacağız.

Çocuk dokturumuz Özcan Bey-ilk çocukta insan tecrübesiz oluyor, oyuncakları bile doktorumuza soruyordum:)-bitmemiş oyuncak alın, derdi. Lego, Kapla tam da yaratıcılığı geliştiren bitmemiş oyuncaklar... Örneğin Neşet ve ben binaları dikey olarak yükseltmeye çalışırken, Duru geniş mekanlar kuruyor. Üstelik evde uzun süre konsantre olup bununla uğraşıyor. Çıtaları dengede tutmaya çalışıyor.

Eşim ve benim için ise tam bir terapi... İkimiz de zihinsel yorgunlukla eve geldiğimizde böyle bir oyuncakla kaliteli zaman geçirmek bizi de dinlendiriyor.

Unutmadan bu oyuncağı misafirliğe giderken götürmek, sizin orada rahat rahat oturup sohbet edebilmenizi de sağlıyor. Daha ne diyeyim??

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder